Hogyan lehet zsírégetni a mellkasom körül, Egyre gyakoribb jelenség a férfimell! Edzés vagy plasztikai sebész? Te választasz! | Peak Man

Egészség és fitnesz

A tartós súlyvesztéshez az egészséges étrend mellett rendszeres testedzésre is szükség van, azonban ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy szabadidődet ezentúl az izzasztó, kimerítő aerobikóráknak kell kitöltenie.

fogyás dollárfa hogyan lehet egy lány fogyni

Ha olyan gyakorlatokat választasz, melyek minden izomcsoportodat megmozgatják, a saját súlyod jelentette terhelés révén pedig pulzusszámodat is megemelik, amellett, hogy növeled erőnléted, és jó kondícióra teszel szert, idővel a plusz kilókat is lefaraghatod.

Edzéstervünk egyszerűnek tűnő, ám annál intenzívebb, otthon is elvégezhető gyakorlatai ebben segítenek.

Éget zsírt a magodból

Végezd el őket mindennap! Bemelegítés Nyitás Állj kisterpeszben, hajlítsd be a karodat derékszögben, könyöködet pedig húzd be a bordáid mellé. Kilégzés közben fordítsd karodat oldalra, lapockádat hátra- és összehúzva. Belégzés közben ernyeszd el lapockád, és térj vissza a kiinduló helyzetbe.

hogyan fogy a testtípusom a gyógynövényes fogyókúrás tea egészségügyi előnye

Ismételd meg hússzor. Karkörzés Állj kisterpeszben, majd belégzés közben emeld fel karjaidat párhuzamosan magad előtt. Folytasd a karemelést a fejed fölé, majd kilégzés közben nyújtsd hátra karodat, amennyire csak tudod. Nyújtóztasd ki a karodat és a válladat, majd hátrafelé engedd le újra az oldaladra.

Férfimell ellen edzés

Ismételd meg tízszer. A leghatásosabb anyagcsere-gyorsítók Törzsfordítás Állj kisterpeszben, emeld fel a karod, formálj magad előtt egy kört mellmagasságban, és érintsd össze ujjhegyeidet.

Kilégzés közben fordítsd felsőtestedet jobbra a kezedet megtartva, majd jobb karodat nyújtsd ki. Ezután lélegezz be, és fokozatonként térj vissza a kiinduló helyzetbe. Ismételd meg a gyakorlatot mindkét irányba tízszer.

Ha ízületi, gerinc- csont- szív- vagy érrendszeri problémáid, illetve egyéb nehézségeid vannak, melyek akadályozhatnak az intenzívebb mozgásban, mielőtt belevágnál az edzéstervbe, kérd a snowboard segíthet a fogyásban orvosod véleményét!

Vibrációs tréning alkalmazása – kérdések és válaszok

Alakformáló gyakorlatok 1. Nyújtsd ki a lábadat a mennyezet felé, sarkadat szorítsd össze, lábujjaid nézzenek kifelé. Ezután engedd le lassan a lábadat 45 fokos szögbe. Fenekedet és combod belső felét szorítsd össze, lábujjaidat nyújtsd ki.

"+_NEWS_RATING_YOU_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Lapockádat húzd le, hátadat szorítsd a szőnyegre, hogyan lehet zsírégetni a mellkasom körül fejtetővel indítva gördülj előre. Álladat szegezd a mellkasodnak, és nézz a köldököd felé. Emeld fel kinyújtott karodat, majd hasizomból dolgozva lendítsd karodat hét centiméterre fel, majd hét centiméterre le. Öt lendítés erejéig lélegezz be az orrodon, majd öt lendítés erejéig lélegezz ki a szádon.

  1. Kettlebell edzésterv - nem csak haladóknak!
  2. Ezek lehetnek az árulkodó előjelek!
  3. Makan zsírégető boleh kurus

Ismételd meg a mozdulatsort tízszer. Ügyelj rá, hogy hátadat ne homorítsd csak azért, hogy kezedet letedd a szőnyegre.

5 testzsírvesztés shakira a fogyás előtt

Emeld fel karodat a mennyezet felé, álladat szegezd a mellkasodnak, és csigolyánként gördülj előre. Hasadat behúzva lélegezz ki, és ujjaiddal nyújtózkodj a lábujjaid felé. Lélegezz be, szorítsd össze a fenekedet, és csigolyánként gördülj hátra.

Lapos has egy hónap alatt

Kezed egész idő alatt maradjon egy vonalban a szemeddel. Amikor a fejed leér a földre, karoddal nyúlj megint a mennyezet felé. Lélegezz ki, és engedd le karodat a fejed fölött.

  • A szívproblémák 5 meglepő jele | Well&fit
  • Zátrok Zsolt 53 Tudod-e, hogy kinek és miért jó a vibrációs tréning?

Ismételd meg a mozdulatsort ször. Ügyelj rá, hogy a bordáid elernyedjenek, két lábad pedig párhuzamos és szorosan zárt legyen.

Egészség és fitnesz

Belégzésnél húzd be a köldöködet a gerinced felé, miközben lassan emeld fel a földről a karodat, a lábadat és a fejedet.

Folytasd a belégzést, míg törzsed és lábad nagyjából derékszöget nem alkot. Egyensúlyozz a farkcsontodon, lábad 45 fokos szöget zárjon be a földdel. Kezeddel nyúlj a lábfejed fölé, köldöködet pedig húzd be. Tartsd vissza a lélegzetedet, és emeld fel karodat a füled mellé, lapockádat továbbra is lehúzva. Lassan lélegezz ki, és csigolyánként gördülj vissza a szőnyegre.

Peak GYM edzőtermek

A kezed és a lábfejed egyszerre érjen le. Ismételd meg a gyakorlatot ötször-tízszer. Karod legyen tested mellett lazán kinyújtva. A hátadat egyenesen tartva emeld kinyújtott lábadat a mennyezet felé, egészen addig, hogyan lehet zsírégetni a mellkasom körül derékszöget nem zár be a talajjal. Kezeddel támaszd fel a csípődet úgy, hogy ujjaid kifelé nézzenek, könyököd pedig pontosan a kezed alatt legyen.

Medencéddel támaszkodj a kezedre, miközben két lábadat felnyújtod a mennyezet felé.

Kézen járva a világ körül! Kezdőknek és haladóknak

Bal lábfejedet a szemeddel egy vonalban tartva lendítsd a jobb lábadat kétszer a talaj felé. Válts lábat a levegőben, és bal lábadat is lendítsd kétszer a talaj felé. Ismételd meg az egész mozdulatsort tízszer. Tenyered nézzen lefelé. Álladat fektesd a szőnyegre, lélegezz lassan be, majd ki.

A kettlebell előnyei és hatása

Miközben újra belélegzel, emeld fel a bal lábadat, kinyújtott lábujjakkal és párhuzamos síkban a másik lábaddal. Igyekezz lazítani, illetve három-öt lélegzetvétel erejéig kitartani a testhelyzetet.

A kilégzés közben lassan engedd le a lábad. A következő belégzésnél emeld fel a jobb lábad, és ismételj meg mindent ugyanúgy, ahogy a bal lábad esetében tetted.

Lehet, hogy érdekel