Egyél többet a zsírvesztéshez

Súlyvesztés

iud után nem tud fogyni

Melyiket választod? Súlyvesztés vagy zsírvesztés?

Hogyan gyorsítsd fel az anyagcserédet – avagy egyél többet és égess több zsírt!

Önmagában mindkettő a fogyáshoz köthető, de mégis más fogalom! Érdemes velük tisztában lenned!

vlcc fogyókúrás mellékhatások

Úgy érzed, van rajtad némi felesleg, fogynod kell. Mi az első gondolatod? El kellene kezdeni fogyókúrázni vagy diétázni, életmódot váltani.

fogyjon, de hízik centivel

Mi lesz a cél? Hát persze, hogy az, hogy leadj x kg-t, vagy hogy x kg-ra lefogyj.

Fogyás A-Zig és a sikert akadályozó 7 fő hiba

De vajon jó ez? Van-e értelme? Ez a megoldás hosszabb távon? Mindjárt kiderül.

Kalóriaszükséglet: tényleg csak ez számít?

Súlyvesztés Nem! Nem az a lényeg, hogy a tömegedből veszíts, hanem hogy a zsírtömegedből. Nem a súlyvesztés, hanem a zsírvesztés a cél. Nézzük, melyik mit jelent és mi kell hozzá!

Felvétel Clean Egész testes húzások húzódzkodás variációk, invertált evezés Válaszd a nagy, összetett gyakorlatokat, még ha nem is fűlik hozzá elsőre a fogad, és a várt hatás nem marad el! Még pár gondolat a kardióról A fogyás során a cél a gyakorlatok "hatékonytalansága". Ez némi magyarázatra szorulhat: minél kevésbé hatékony egy gyakorlat kivitelezése, annál több energiába kerül, annál több zsír ég el. Ez így már logikusan hangzik, igaz? A kardióhoz nagyon hamar hozzászokik és adaptálódik a szervezet, ezért egyre több és több kell ene belőle ugyanakkora hatás kiváltásához.

Súlyvesztés: csökken egyél többet a zsírvesztéshez súlyod, vékonyabb leszel, de a formád nem sokat javul. Zsírt, izmot és vizet is vesztesz.

Zsírégetés, leegyszerűsítve

Zsírvesztés: a súlyod nem biztos, hogy sokat változik, a formád azonban látványosan javul. Nagyrészt zsírból fogysz. Utóbbi lassabb folyamat, de tartós, míg előbbi lehet, hogy eleinte nagy örömet okoz, mikor a mérleg egyre kevesebbet mutat, de hosszú távon nem ez lesz a jó út.

🍕PIZZA OTTHON MESTERFOKON👌 - FINOMABB, MINT A PIZZÉRIÁBAN👩🏻‍🍳 - @megcsinalod_anyuci

Mi kell a testsúly csökkentéséhez? Edzés: Nem feltétele, intenzíven nem is sokáig bírnánk a koplalás miatt. Étkezés: Kevés, tápanyaghiányos. Ez eleinte gyors fogyáshoz vezet főleg vízből, utána izomból és zsírból egyarántkésőbb az anyagcsere alkalmazkodik a körülményekhez és a fogyás lelassul, majd megáll.

Ez egy ördögi kör, mert ilyenkor még kevesebbet fogsz enni, még többet fogsz mozogni, míg a végén már szinte salátalevélen és vízen élve sem fogsz fogyni, vékonyabb, de zsíros, löttyedt leszel, az anyagcseréd pedig romokban.

A hatékony zsírégetés alapjai

Sokan esnek ebbe a hibába, de a jeleket nem kell lefogynia hír, hogy — kemény munkával ugyan — de helyre lehet hozni. Mi kell a testzsír csökkentéséhez?

  1. Hogyan gyorsítsd fel az anyagcserédet — avagy egyél többet és égess több zsírt!
  2. 30 napos átalakulás fogyás kihívás
  3. Fogyni két hét alatt gyorsan
  4. Post comments: 2 hozzászólás Emlékszem, régen mennyire elszomorodtam és ideges lettem, ha túlléptem a kitűzött kalóriakeretemet.
  5.  - Смотрите.
  6. Kalóriaszükséglet: tényleg csak ez számít?
  7.  Сьюзан, - начал он, - этого не должно было случиться.
  8. Nem kell ugyanannyit enned minden nap. Tényleg nem | dietcrafting

Edzés: Nagy ellenállással  legyen az súly, vagy akár saját testsúly és intenzitással. Étkezés: Kiegyensúlyozott étrend megfelelő fehérje- szénhidrát- és zsírtartalommal.

hogyan lehet gyorsan ferde zsírt égetni

Ha az a célod, hogy minél több zsírt veszíts, az izmaidat viszont meg akarod tartani , akkor egyrészt keményen kell edzened, hogy egyél többet a zsírvesztéshez az izmaiddal, hogy szükséged van rájuk ha nem használod őket rendesen, úgy gondolják, nem is kellenek neked, így leépülnekmásrészt táplálnod is kell azokat az izmokat.

Konkrétan pedig a fogyás feltétele nem más, mint a kalóriadeficit, azaz, hogy kevesebb kalóriát egyél, mint amennyit elhasználsz.

De miért reagál a szervezeted másként, ha elvileg mindkét esetben több kalóriát égetsz el, mint amit bevittél?

Ezért kell egyrészt odafigyelni az étkezésre, másrészt az edzéssel növelni tudjuk a napi energiafelhasználásunkat. Persze ne ez legyen az edzésed első számú motivációja, hanem egy egészséges, fitt test.

yasminelle fogyás

Súlyvesztés és zsírvesztés Végül pedig nézzük, mi a súlyvesztés és mi a zsírvesztés eredménye!

Lehet, hogy érdekel