Hogyan lehet fogyni a hát alsó részén / csípőjén

Az alsó hátzsír eltávolítása

Ellenőrzés Hogyan lehet lefogyni a hát alsó részén? Hogyan lehet fogyni a háton a legkevesebb veszteséggel és tartós hatás mellett Gyönyörű hát, teljes vállak, vékony sziluett.

Hogyan érhető el ez a hatás? Az első módszer a testmozgás az otthonának elhagyása nélkül. Különféle gyakorlatok elvégzésével. Mindenekelőtt hatalmas terhelések, valamint a keleti gyakorlatokból kölcsönzött mozgások segítségével lehet csodálatos eredményeket elérni otthon.

Egészségkúra

Megértjük ezt a kérdést részletesen, megtudhatja, mely edzéseket kell végrehajtani, és milyen funkciókat és ajánlásokat lehet használni. A hátsó rész zsírja nem helyben kerül lerakódásra - ezt az általános túlsúly okozza. Az ábra felépítésének típusa. Ebben az esetben a hátsó "zsír" adja a legtöbb testzsírt. Örökletes tényező. Örökölt figura, amikor hasonló sziluett található a rokonokban. Ez a probléma megoldható, és bizonyos gyakorlatok segítenek abban.

A legfontosabb az, hogy türelmes legyen és rendszeresen elvégezze őket. Folyamatosan végezve elkezdi építeni karcsú sziluettjét. De a testmozgás önmagában nem elegendő - össze kell kapcsolnia a megfelelő táplálkozást és el kell utasítania a magas kalóriatartalmú ételeket. A pengék keverése és tenyésztése Nagy forgalom érkezik.

Végzendő állva és ülve. A felső izmok jól kidolgozottak - trapéz és rombusz. Csukjuk be a kezünket a záratba, és felemezzük. Visszahúzzuk a könyökét, elválasztjuk és behúzzuk a lapockakat, kidolgozva a hát felső részét. Összpontosítson a stresszre hát izmok. Ismételje meg átlagos sebességgel tíz vagy tizenkét alkalommal.

További részletek a videóban: Állva, nyugszik a tenyér és a térd. Kilégzés közben egyidejűleg kerekítse le a hátát. Több számban is megmaradunk ebben a helyzetben, és fordított mozgást hajtunk végre. Lehajolunk, hátrafelé emeljük a fejünket, és a mennyezetre nézzünk.

hogyan lehet fogyni a hát alsó részén / csípőjén

Minden mozgás lassú és kecses mint egy macska. Tíz gyakorlatot kell elvégezni, többféle megközelítéssel. A hajó A fűző izmain működik, erősíti a hátsó, a fenék, a csípő, a borjú izmait, jól eltávolítja a zsírt, csökkenti a derék és a csípő izmait.

Elősegíti a alvás zsírégető és illeszkedő alak kialakulását. A padlón feküdtünk, előre kinyújtott karokkal, együtt lábakkal. Kilégzés közben hajlítsa meg a hátát. Húzza fel a lábát és a kezét. A felső ponton néhány percet szabadon lélegzetben pihenünk. Végezzen háromszor.

Veszteség a hát alsó részén

Súlyzó súlyzó Vesszük a súlyzókat és szabadon helyezzük őket a csípő mindkét oldalára. Az edzést álló helyzetben végzik.

Hajlítjuk és nyújtjuk a súlyzókat a lábakhoz. A súlyzó vontatásával lefelé és felfelé mozognak, mivel a könyökízület a comb eleje mentén meghajlik a mellkas felé.

hogyan lehet fogyni a hát alsó részén / csípőjén

Ismételje meg tíz-tizenkét alkalommal. Ha fizikailag fejlett vagy, három ismétlést megtehetsz. A súlyzó minimális súlyával kezdjük. A célizomcsoportok fejlődésével a súly növelhető. A kritérium az ön jóléte.

Fontos, hogy ne erőltesse a terhelést és az ismétlések számát, hanem fokozatosan növelje azokat. Az erősítő gyakorlatok előtt először be kell melegíteni - ez segít elkerülni a sérüléseket. Súlyemeléssel ellátott emelőkosár Az egyik legjobb hátgyakorlat. Kialakítja a fő izomcsoportokat, erősíti a törzset. Fontos a helyes technika elsajátítása, akkor a célizmokat gondosan megtervezik, és ezzel elkerülheti az alsó rész hátsó sérülését.

Vedünk súlyzót, engedjük le a karunkat, és tegyük szépen a lábunkat. Előre hajol. Kissé hajlítsa meg az ágyékot, a helyes anatómiai helyzet megismétlése. A vontatást az alsó rész hajlítása és meghosszabbítása miatt hajtjuk végre. A karok edzés közben egyenesek maradnak. Hyperextension Kiváló gyakorlat a hát izomcsoportjainak kidolgozására.

hogyan lehet fogyni a hát alsó részén / csípőjén

Erősíti a gerincét, hozzájárul a testzsír égetéséhez és az ideális sziluett kialakulásához. Ezt a kéz elhelyezésének különféle lehetőségeivel hajtják végre. Az első esetben a kéz a gerinc mentén fekszik. A második esetben a kezek a fej mögött vannak bezárva.

hogyan lehet fogyni a hát alsó részén / csípőjén

A gyomromban fekszik maximalizálja a felső testet, néhányszor elmarad, és lassan elsüllyed. Időnként a felső test és a szorosan zárt lábak váltakozó felemelését gyakorolják. A feladat ilyen módon történő végrehajtása bonyolultabb és megfelelő azok számára, akik jó fizikai képességgel rendelkeznek. A gyakorlatot háromszor megismételjük. Célja a törzs kiegyenesítő izmok, valamint a legszélesebb hát, a szárnyak és az ágyéki kidolgozása.

Térdelünk le, kezünkre és könyökre pihenve. Kiegyenesítjük a lábunkat és pihenjük a zoknit a padlón. A test ebben az esetben szigorúan egyenes vonalat képez. Mi nem emelik fel a fejünket, a szemünk a padlóra irányul.

Fogyni a hát alsó részén Hátfájás 14 oka, 6 fajtája, 6 kezelési módja [teljes tudásanyag] - 27 Sellő Így kell fogyni változó korban! Fogyás, Jógapózok, Hasizom A háton lévő hájhurkák gyilkosa ez a 6 gyakorlat Femcafe Tüntesd el a háthurkát!

Ebben a helyzetben többször is maradunk. Harminc másodpercre lazítsa meg izmait.

hogyan lehet fogyni a hát alsó részén / csípőjén

Háromszor végezzük a gyakorlatot. A krokodil Ez egy spirálfordulat formájában megvalósuló mozgások komplexe, amelyet egy meghatározott sorrendben hajtanak végre. A "krokodil" célja: gerincízületek és izomtörzsek fejlesztése. Ez a mozgás tökéletesen eltávolítja az oldalsó zsírt is. A hátán szabad helyzetben fekve nyolc spirál alakú forgást hajtunk végre mindkét irányban. Egy bokát indítunk a másik után, és nyolc fordulatot hajtunk végre az egyik és a másik oldalon.

Helyezze az egyik lábának sarokát a másik lábára. Négy fordulatot teszünk. Cserélje ki a lábait, és fordítson további négy fordulatot.

Az alsó hátzsír eltávolítása

Hajlítsa meg térdét, és forduljon különböző irányokba. Hogyan lehet fogyni a hát alsó részén / csípőjén térdre hajlított lábak pontosan úgy állnak, hogy az egész láb a padlón van. Az egyik lábának boka területén pihenjen a másik láb térdén, és hajtson végre négy csavart. Lábak cseréje, négy további csavarás elvégzése.

A térdre hajlított lábakat a gyomorhoz nyomjuk és nyolc csavart váltakozva végezzünk különböző irányokba. Emelje fel az egyik lábát, és fordítsa el az ellenkező irányba. Hogyan lehet fogyni a hát alsó részén / csípőjén cseréljük a lábakat és ismételjük meg a mozgást ugyanúgy.

Fogyni a hát alsó részén

Az összes gyakorlat elvégzésekor a lábak az egyik irányba, a felső test a másik felé fordulnak. A kezek oldalra vannak szétszórva. Egyenesítse ki a lábait a térdízületekben, miközben lassan lélegezve emelje fel a fenéket.

A lábak és a tenyerek stabilan állnak a padlón. A testünk háromszöget alkot, amelynek felső pontjának a fenéknek kell lennie. Lélegezz szabadon. Nehéz lehet ezt a pozíciót azonnal elérni, ám idővel, a hátizmok megfelelő megfeszítésével, tökéletesen veled fog kinézni. A jóga gyakorlatokat átlagosan háromszor hajtják végre.

Megjegyzés: A hangsúly nem az ismétlések számán, hanem a minőségen áll. A figyelmet a feszültség és a relaxáció váltakozására és a légzésre kell összpontosítani.

Hátfájás 14 oka, 6 fajtája, 6 kezelési módja [teljes tudásanyag] Fogyni a hát alsó részén

Feszültség - belélegzés, relaxáció - kilégzés. A hasamon fekszik, a könyöknél behajlított karok, a vállak alatt helyezkednek el, a lábak kiegyenesítve.

  • Fogyni a hát alsó részén
  • Hogyan kell fogyni a hát alsó részén Tüntesd el a háthurkát!
  • Zsírégető guarana
  • Tudtad, hogy 4 különböző háj létezik?
  • Az alsó hátzsír eltávolítása - Hogyan lehet elveszíteni a csípőzsír férfit
  • Fogyás statisztikák
  • Hogyan kell fogyni a fenék, csípő, has
  • Hp dengan karcsú test

A kezét a padlóra támaszkodva hátrahajolunk, és megpróbáljuk a fejét a lehető legmagasabbra emelni. A maximális ponton néhány számot meghalasztunk, nézzük a mennyezetet, ne tartsuk levegőt, szabadon lélegezz.

Lefogy a hátzsír

Lassan és lassan hajtsa végre a hátramenetét. Az izomfeszültségre és a relaxációra koncentrálunk. Ha figyelmen kívül hagyja a pihenés folyamatát, a testmozgás nem jár előnyökkel. Hogyan válasszuk ki a gyakorlatokat? A "krokodil" orvosi komplexum megvalósítása. Ezt a fájó hátsó komplexet, amely bizonyos mozgások váltakozásáról áll, mindenkitől külön-külön hajtják végre. Meg lehet csinálni lefekvés előtt vagy bármikor, bármikor. Hogyan kell kiszámítani a mennyiséget?

hogyan lehet fogyni a hát alsó részén / csípőjén

Minimálisan kezdje meg ezeket a gyakorlatokat. Ne kísérelje meg a lehető legtöbb ismétlést a kezdetektől - ez kifordulást és egyéb sérüléseket okozhat. Összpontosítson jólétére - ez a fő kritérium! Az indulók végrehajtásának üteme az átlagot választja. Rohanás nélkül, az izmok, a szalagok és az ízületek túlterhelése nélkül hajtjuk végre. Egyéni megközelítés.

Az ismétlések számát egyenként kell kiválasztani. Ez az életkorától, állapotától, egészségi állapotától és a fizikai fitnesz szintjétől függ. Ne feledje, hogy a komplex után kellemes fáradtságot kell okoznia.

Ha edzés után alig mozgatja a lábát - ez azt jelenti, hogy a tempót helytelenül választották meg, és a terhelést helytelenül számították ki.

Lehet, hogy érdekel