Tippek a fogyáshoz a szülés után, Ebből a körből te sem maradhatsz ki!

tippek a fogyáshoz a szülés után

A baba születése után számos dologgal kell foglalkoznod, ráadásul aggasztani kezd alakod is. Fokozatosság Ha normális testsúllyal vágtál neki a terhességnek és körülbelül kilót szedtél magadra, biztos orvosod is mondta, hogy tippek a fogyáshoz a szülés után telik majd többe, mint néhány hónap és visszanyered eredeti formád, ha odafigyelsz táplálkozásodra és edzel.

Ági szülés utáni fogyás naplója 2.: A fogyás sikerének kulcsa

Azonban, ha már terhességed előtt is voltak rajtad plusz kilók, vagy többet hízol, mint a normális, akár 1 évbe is beletelhet, amíg lefogysz. A terhesség alatt összeszedett kilók még sokáig elkísérhetnek. Ha nem teszel súlycsökkenés megy tubeless, évvel később akár komolyabb súlyproblémáid is lehetnek: elhízás, kövérség. Természetes, hogy minden oxigén 8 fogyás anyuka úgy szeretne kinézni, mint régen, de a legfontosabb dolog, hogy türelmesnek kell lenned.

Lehet, hogy kedvenc celebed a szülést követően azonnal beleugrott S méretű farmerjába, de egyáltalán nem biztos, hogy ez a teste számára is egészséges volt.

tippek a fogyáshoz a szülés után

Ezek a hírességek túlságosan szigorú diétákba fognak és azonnal mozgásba lendülnek, pedig testük még nem áll készen erre. A fogyásnak fokozatosan kell történnie.

Szülés utáni fogyás - hogyan nyerjük vissza a régi alakot?

Türelmesnek kell lenned testedhez, hiszen ezt a súlyfelesleget 9 hónap alatt szedted fel. Ezért legalább ugyanannyi időnek kell eltelnie ahhoz, hogy leküzd ezeket a plusz kilókat.

tippek a fogyáshoz a szülés után

Ezt szem előtt tartva, vedd figyelembe tippjeinket, hogy megszabadulhass a terhességed alatt felhalmozott kilóktól és ismét beleférj régi ruháidba. Ne diétázz Lehet furcsán hangzik, de ha diétázni kezdesz, nem biztos, hogy eléred a terhesség utáni fogyás területén kitűzött céljaidat. Ha megfosztod magad kedvenc ételeidtől, miközben már eleve ideges vagy tippek a fogyáshoz a szülés után új, anyaszerep miatt, esélyed van a hízásra.

Lefogyni szülés után Hogy kezdjek bele? Néhány alapdolgot kiemelek most nektek. Szülés után, a hardcore első pár hónapban, vagy később, mikor már egy-két éves rohangálós a gyerek, ezekre érdemes figyelni.

Ha egészségesen táplálkozol és annyit eszel, amennyi jól esik, a súlyfelesleg szinte magától eltűnik. Fogyókúra helyett válaszd a jól kiegyensúlyozott, változatos táplálkozást.

Így add le a pocakod szülés után

Napközben is nassolhatsz, hogy csillapítsd az éhséget. Fogyassz alma szeleteket, répa csíkokat és teljes kiőrlésű krékereket. Nem számít mennyire szeretnéd elfelejteni a plusz kilókat, sose ess napi 1, kalória alá főleg, ha szoptatsz is. Válassz olyan ételeket, melyek tápanyagokban gazdagok, de kevés kalóriát és zsírt tartalmaznak, mint például a hal.

Fogyás szülés után

A halak gazdagok a létfontosságú omega-3 zsírsavban, mely segít, hogy baba agya és idegrendszere megfelelően fejlődjön. A legjobb omega-3 források a hideg vízi halak: lazac, szardínia és tippek a fogyáshoz a szülés után.

A tej és a joghurt is szuper-ételnek számítanak, mivel kalciumban gazdagok, mely erős csontokat biztosít. És ne feledkezz meg a fehérjéről sem, melyet sovány húst, csirkehúst és babot fogyasztva juttathatsz szervezetedbe.

tippek a fogyáshoz a szülés után

Ezek az ételek nemcsak fehérjében, de rostokban is gazdagok, így tovább érezheted magad jóllakottnak és kifejezetten jók a szervezet számára. Szoptatás Bár a kutatók dolgoznak rajta, eddig még nem sikerült megegyezésre jutniuk, miszerint a szoptatás elősegíti-e a fogyást vagy sem.

A szülés utáni fogyás titka a lassú folyamatban rejlik.

Egyes tanulmányok szerint a szoptatás nagy segítségedre lehet, hogy megszabadulj a terhesség alatt felgyülemlett kilóktól, míg más felmérések nem találnak különbséget a szoptató és a nem szoptató anyák fogyása között. Egy dolog azonban biztos: a szoptatás jó a baba számára, hiszen növeli az ellenálló képességet és egyéb egészségügyi hatásokkal bír.

Ha szoptatsz, naponta kalóriával többet is ehetsz vagy egy picivel többet is, ha gyermeked nagyevő vagy ikreid vannak. Azonban, a szoptatást ne használd jó ürügyként, hogy többet egyél.

Hogy lehet szülés után lefogyni?

Fogyassz sok vizet Sok vizet kell innod, hogy megelőzd a kiszáradást. Ráadásul, a víz megtölt így nem tudsz túl sokat enni, sőt még anyagcseréd is felgyorsítja. A napi 8 pohár víz fogyasztása nem bizonyos, ezért azt ajánljuk figyeld a vizeleted színét, illetve azt, hogy milyen gyakran látogatod a fürdőszobát. Ha elég folyadékot iszol, vizeleted viszonylag tiszta, átlátszó, és legalább óránként látogatod meg a mellékhelyiséget.

Mozogj A helyes táplálkozás nagyon fontos, azonban ez csak egyik része a terhesség utáni fogyókúrának. A kalóriák égetéséért és az egészséges izmokért és csontokért bizony edzened kell.

Az aerobik vagy egyéb edzésforma nemcsak a rajtad lévő feleslegtől szabadít meg, hanem segít megszabadulni a depressziótól, a stressztől is, ráadásul sokkal jobban fogsz majd aludni.

Futás, és persze okos étkezés: így indíthatod be a fogyást a szülés után

Ha nem akarsz, nem muszáj edzőterembe menned, elég ha a babával sétáltok egyet, hiszen ez is megnöveli a szívverések számát és megmozgatja izmaidat. Hetente legalább perc hasonló aktivitást iktass be. A baba körüli egész napos hajsza már maga egy jó gyakorlat, azonban ennél kicsit több edzésre van szükség. Tested erősítéséhez használj könnyű súlyokat vagy konzerves dobozokat.

Azonban, mielőtt bármilyen edzésformának látnál, kérd ki orvosod véleményét, főleg, ha császározással szültél. Aludj Talán lehetetlennek tűnik egy állandóan nyüzsgő baba mellett napi 8 órát aludni, de ha nem alszol eleget sokkal nehezebb lesz a szülés utáni plusz kilóktól megszabadulni. Amikor fáradt vagy, tested kortizolt és egyéb stresszhormonokat termel, melyek elősegítik a hízást.

tippek a fogyáshoz a szülés után

Ugyanez a helyzet, amikor kimerült vagy. Ilyenkor is egészségtelen ételekhez nyúlsz és biztos nem állsz neki edzeni.

8 tipp a terhesség utáni fogyáshoz

Lehet, hogy családtagjaid vagy barátnőid azt tanácsolták, hogy akkor aludj amikor a baba is alszik. Ideje megfogadnod ezt a tanácsot.

tippek a fogyáshoz a szülés után

Nappal is szundíthatsz vagy feküdj le korábban. Kérj segítséget Ha fogyással küszködsz, bátran kérj segítséget egy orvostól vagy egy dietetikustól. Utóbbi segíthet kidolgozni egy táplálkozási tervet, amivel biztonságosan és hatékonyan lefogyhatsz.

tippek a fogyáshoz a szülés után

Orvosod pedig segítségedre lehet abban, hogy megtudd mennyit kell fogynod és mikor kezdheted el az edzést. Nyomtatható terhességi naptár itt! Tudd meg napi potossággal mi történik a babával és veled, illetve milyen teendőid vannak.

Lehet, hogy érdekel