Legjobb zsírégető hasizom

7 tipikus hiba, ami miatt nem fogysz hasról

Zsírégető hasizom gyakorlatok Felülések nélkül! Íme 6 gyakorlat, az egyszerűtől a gyilkosig, ami a napi mélyizom edzéseidet érdekessé fogja tenni!

Hozz ki többet a mélyizmaidból

Amikor a legtöbb ember a legjobb zsírégető hasizom gondol, arra a lötyögő hasra gondol, ami a túl szűk nadrág felett kibuggyan.

De a hasüregi izmokat mindenki úgy ismeri, mint legjobb zsírégető hasizom mélyizmokat, ami sok egymással kapcsolatban lévő izmot tartalmaz, melyek végigfutnak a háton, lenyúlnak a fenékig, illetve az első és a belső combig, állítja Michele Olson, PhD, a testnevelés és a testmozgás tudományának, az Auburn Egyetem professzora - Montgomeryből, Alabamából. Hozz ki többet a mélyizmaidból Többet adhat a Pilates, a jóga, vagy a mélyizom-központú gyakorlatok, vagyis a karcsúbb, laposabb hasad lesz, ha követed az alábbi tanácsokat: Mozogj derékból.

  1. 40+ Zsírégető gyakorlatok ideas | zsírégető gyakorlatok, gyakorlatok, edzéstervek
  2. Súlycsökkentő klubok perth
  3. Aránya zsírvesztés
  4. 1 perces otthoni gyakorlat, amitől eltűnik a háj, de kemény lesz a hasizom | Femcafe
  5. Zsírégető edzés hasra - Fogyókúra | Femina - Zsírégető has

Valahányszor csavarod, ellenőrizd, hogy a mozgás az alsó bordádtól felfelé történik. Tartsd a csípőd!

Hasról fogyás - hasizom gyakorlatok segítésével

Húzd fel. Minden gyakorlat közben, szorítást kell érezned, ahhoz hasonlót, mint mikor bezipzárazol egy szűk farmert egyik csípőcsonttól a másikig. Mélyen lélegezz ki. Annak érdekében, hogy erősítsd a hasad, és védd a hátad alsó részét, ügyelj arra, hogy minden levegővétel után végezz teljes kilégzést.

Egy új típusú felülés Próbáld ki a kettő legjobb zsírégető hasizom egyben hasüregi-és ferde hasizom gyakorlatot David Barton Konditerem tulajdonosától, David Bartontól.

legjobb zsírégető hasizom

Íme: Ülj úgy, hogy a combod és a felsőtest egy V alakot zárjon be, majd keresztezd a lábad és emelgess. Tarts egy 5 kilós medicin labdát vagy súlyzót a kezeid között.

Hasról Fogyás Zsírégető Edzéssel és Hasizom Gyakorlatokkal

Forogj balról jobbra és vissza, vidd a labdát keresztül a testeden megtartva a V-alakot. Ellentétes kar és láb érintés Dobj le centimétereket a derékbőségedből ezzel a mozdulatsorral-  bárhol végezheted, hangzott el a fitness szakértő és tanár Jessica Smithtől.

Feküdj le úgy, hogy felfelé nézzen a hajlított bal térded, a bal lábad legyen a padlón és a jobb lábát nyújtsa ki a mennyezet felé. Nyúlj a mennyezet felé a bal kezeddel, a jobb onetwoslim turkiyede pedig tartsd magad mellett a padlón.

Anélkül, hogy a csípődet vagy a válladat megmozdítanád, jobbra nyisd le a felemelt lábadat, a felemelt karodat pedig balra.

A törlés kéréséig Továbbá, ha Ön reklámüzentet kap tőlünk az e-mailben, emlékeztetni fogjuk Önt arra, hogy bármikor lehetősége van korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen leiratkozni.

És most, koncentrálj a hasadra, húzd vissza a felemelt lábadat és karodat középre. Alhas és láb érintés Cél a darázsderék és a 6 kocka.

legjobb zsírégető hasizom

Feküdj hátra, és a térdedet 90 fokban hajlítsd be, a kezed tedd a fejed mögé és feszítsd meg a hasizmod. Tartsd a térded a csípőddel egyvonalban, emeld a vállad és feszítsd a hasizmod; belégzés és tartsd másodpercig.

Lélegezz ki, és nyújtsd ki a bábaid 45 fokos szögbe; tartsa másodpercig, mialatt az alsó hasad dolgozik. Végezd el kétszer és ezt ismételd alkalommal. Feküdj a hátadra, a térdedet hajlítsd 90 fokos szögbe és emeld meg a sarkaidat és a lábaidat.

Nincs annál kiábrándítóbb, mint amikor rengeteg időt töltesz az edzőteremben, de mégsem látod az eredményét.

Feszítsd meg a hasizmodat, amikor belélegzel, és emeld a karodat a fejed fölé. Lélegezz ki, és lendítsd a karodat előre, nyújtsd ki a lábad, így a tested V alakot képez.

legjobb zsírégető hasizom

Ha legjobb zsírégető hasizom, támaszkodj a kezeddel a földre. Ereszd le lassan, hajlítsd a térded és hozd a karjaidat a fejed fölé.

Az orvos ajánlja

Szamár visszarúgás Egy gyilkos gyakorlat, ami a mélyizmok megdolgoztatásával égeti el a kalóriákat. Térdelj le négykézlábra, úgy, hogy a lábujjaid legyenek behajlítva, a hátadat tartsd természetesen.

Szeretnél megszabadulni a zsírpárnáktól? Fogadd meg ezeket a tippeket! Sose eddz ugyanúgy A testfelépítésünk miatt könnyen alkalmazkodunk, éppen ezért ne ismételgesd ugyanazt az edzéstervet, mert azon túl, hogy könnyen egyhangúvá válhat, egy idő után már nem fogsz tovább fejlődni. Próbáld ki a köredzéseket A köredzések kiválóan alkalmasak arra, hogy jobban égesd a zsírt deréktól lefelé. Így gyakorlatot is kompletten elvégezhetsz egymás után úgy, hogy köztük csak kis pihenőket tartasz.

Döntsd a fejed és a hasad magad felé, és közben feszítsd a hasad. Emeld fel mindkét térded körülbelül 2 centire a földtől.

További cikkeink a témában

Tartsd feszítve a gyors módszerek a hasi zsír eltávolítására, hozd a jobb térded az orrodhoz ahogy a képen.

Majd rúgj jobb lábbal egyenesen magad mögé, szorítsd a feneked; tartsd az alsó hasad megfeszítve, és a csípőd nézzen a föld felé, hogy ne sérüljön meg a hátad.

legjobb zsírégető hasizom

Végezd el 8-szor; cserélj lábat és ismételd meg.

Lehet, hogy érdekel